Tesis profesional presentada por
Maestría en Lingüística Aplicada. Departamento de Lenguas. Escuela de Artes y Humanidades, Universidad de las Américas Puebla.
Jurado Calificador
Presidente: Dr. Roberto Herrera Herrera
Secretario y Director: Dr. Patrick Henry Smith
Ashmore
Vocal: Dra. Connie Rae Johnson McDaniel
Cholula, Puebla, México a 14 de mayo de 2004.
Capítulo 1. Introduction and Literature Review (archivo pdf, 49 kb)
Capítulo 2. Setting and Participants (archivo pdf, 136 kb)
Capítulo 3. Data Collection and Analysis (archivo pdf, 33 kb)
Capítulo 4. Results (archivo pdf, 624 kb)
Capítulo 5. Discussion and Conclusion (archivo pdf, 70 kb)
Referencias (archivo pdf, 22 kb)
Appendix A. Permission Letter for School (archivo pdf, 8 kb)
Appendix B. Linguistic Census (archivo pdf, 14 kb)
Appendix C. Sample Observation Transcription (archivo pdf, 146 kb)
Appendix D. Permission Letter for Children (archivo pdf, 99 kb)
Appendix E. Permission Letter for Parents (archivo pdf, 19 kb)
Appendix F. Permission Letter for Teachers (archivo pdf, 17 kb)
Appendix G. Interview Questions for Each Teacher (archivo pdf, 12 kb)
Appendix H. Interview Questions for Each Parent (archivo pdf, 14 kb)
Appendix I. - Interview Questions for Each Fourth-Grade Student (archivo pdf, 12 kb)
Appendix J. Interview Questions for Each First-Grade Student (archivo pdf, 12 kb)
Appendix K. Focus-Group Interview Questions for Parents (archivo pdf, 9 kb)
Appendix L. Focus-Group Interview Questions for Teachers (archivo pdf, 11 kb)
Teague, B. L. 2004. A Comparative Study of Attitudes toward Literacy: Parents, Students, and Teachers in a Mexican Elementary School. Tesis Maestría. Lingüística Aplicada. Departamento de Lenguas, Escuela de Artes y Humanidades, Universidad de las Américas Puebla. Mayo. Derechos Reservados © 2004.