Tesis profesional presentada por
Maestría en Lingüística Aplicada. Departamento de Lenguas. Escuela de Ciencias Sociales, Artes y Humanidades, Universidad de las Américas Puebla.
Jurado Calificador
Presidente: Dra. Connie Rae Johnson McDaniel
Secretario y Director: Dra. Brita Banitz
Vocal: Dra. Magdalena Mejía
Gómez
Cholula, Puebla, México a 13 de mayo de 2008.
The conclusions section of a thesis is the last chapter people read and usually the section that leaves the lasting impression. This thesis presents a framework for the analysis of thesis conclusions at an undergraduate level in the field of humanities, which as literature reveals, lacks an agenda for its analysis at the undergraduate level. A seven-move generic organization is proposed as a Framework for Undergraduate Thesis Conclusions (FUTC). This framework sheds a light on the complex construction of...
Agradecimientos y Dedicatorias (archivo pdf, 13 kb)
Capítulo 1. Introduction (archivo pdf, 35 kb)
Capítulo 2. Literature review (archivo pdf, 107 kb)
Capítulo 3. Methodology (archivo pdf, 86 kb)
Capítulo 4. Results & discussion (archivo pdf, 189 kb)
Capítulo 5. Conclusions (archivo pdf, 56 kb)
Referencias (archivo pdf, 30 kb)
Apéndice A. Students´ Interview (archivo pdf, 18 kb)
Olmos López, B. P. 2008. Identity Construction: The Complexity of EFL Academic Writing in Conclusions as Genre. Tesis Maestría. Lingüística Aplicada. Departamento de Lenguas, Escuela de Ciencias Sociales, Artes y Humanidades, Universidad de las Américas Puebla. Mayo. Derechos Reservados © 2008.