Tesis profesional presentada por
Miembro del Programa de Honores. Licenciatura en Administración de Negocios Internacionales. Departamento de Administración de Negocios Internacionales. Escuela de Negocios y Economía, Universidad de las Américas Puebla.
Jurado Calificador
Director: Dr. Raúl Bringas Nostti
Presidente: Dr. Manuel Francisco Suárez
Barraza
Secretario: Dr. Michiel Frederick Coetzer
Cholula, Puebla, México a 6 de diciembre de 2022.
Palabras clave: Cultural features to consider when doing business with the member countries of the Cooperation Council for the Arab States of the Gulf.
Portada
Índices
Introduction
Capítulo 1. Arab countries of the Persian Gulf
Capítulo 2. Western Companies in the Gulf Cooperation Council for the Arab States of the Gulf
Capítulo 3. Corporate Culture in the member countries of the Gulf Cooperation Council for the Arab States of the Gulf
Capítulo 4. Corporate strategies for Western Companies to succeed when doing business with the Gulf Cooperation Council
Capítulo 5. Conclusion
Referencias
Annex I. Interest Rate from June to July 2022 among GCC countries
Annex II. Foreign direct investment, net inflows (BoP, current US$) - Saudi Arabia, Bahrain, Kuwait, Oman, Qatar, United Arab Emirates
Annex III. Islamic Holidays
Annex IV. Seaports in the GCC countries
Annex V. Brands names translated in Modern Standard Arabic (MSA)
Mendieta Hernández, C. J. 2022. Cultural features to consider when doing business with the member countries of the Cooperation Council for the Arab States of the Gulf. Tesis Licenciatura. Administración de Negocios Internacionales. Departamento de Administración de Negocios Internacionales, Escuela de Negocios y Economía, Universidad de las Américas Puebla. Diciembre. Derechos Reservados © 2022.