Caso Vivencial presentado por Daniela María Fernanda Castellanos Alfaro

Licenciatura en Administración de Negocios Internacionales. Departamento de Negocios Internacionales. Escuela de Negocios y Economía, Universidad de las Américas Puebla.

Jurado Calificador

Presidente: Dra. Elizabeth Salamanca Pacheco
Vocal y Director: Dra. Adoración Rodríguez Batres
Secretario: Mtra. Margarita Heredia Soto

Cholula, Puebla, México a 8 de mayo de 2007.

Resumen

In recent years, candles have seen a major surge in popularity around the globe, as has the craft of candle-making. Be it trend or fad, candles are in vogue.

Abril, a corporation established in Vancouver, Canada; is devoted to design, manufacture, distribute and sale handcrafted, high quality, scented candles.

In light of a previously elaborated Export Business Plan, which lacked core marketing data, a Strategic Marketing Plan was proposed to serve as filler in achieving a successful...

Resumen (archivo pdf, 13 kb).

Castellanos Alfaro, D. M. 2007. Strategic Marketing Plan Development: Abril Candle Factory. Caso Vivencial Licenciatura. Administración de Negocios Internacionales. Departamento de Negocios Internacionales, Escuela de Negocios y Economía, Universidad de las Américas Puebla. Mayo. Derechos Reservados © 2007.