Tesis profesional presentada por José Eduardo Ferrer Cruz

Doctorado en Ciencias de la Computación. Departamento de Computación, Electrónica y Mecatrónica. Escuela de Ingeniería, Universidad de las Américas Puebla.

Jurado Calificador

Presidente: Dr. Enrique Palou García
Vocal y Director: Dra. Ingrid Kirschning Albers
Secretario: Dr. Antonio Santos Moreno
Vocal: Dra. Fabiola López y López
Vocal: Dr. Sergio Luis Castillo Valerio

Cholula, Puebla, México a 11 de diciembre de 2013.

Resumen

It is currently experiencing a period of steady evolution of education in which students require more resources and tools used for obtaining information. One such resource is the use of distance learning environments, where the teacher assigns additional activities for understanding the concepts seen before.

But there are times when the student does not understand the material that is presented because of the representation, so it is necessary to have more options that will facilitate understanding of the content through...

Palabras clave: e-learning, learning styles, adaptability, tasks.

Resumen (archivo pdf, 23 kb).

El acceso a esta tesis es restringido.

Ferrer Cruz, J. E. 2013. A Methodology for the Design of Distance Learning Tasks Adaptable to the Student´s Learning Style. Tesis Doctorado. Ciencias de la Computación. Departamento de Computación, Electrónica y Mecatrónica, Escuela de Ingeniería, Universidad de las Américas Puebla. Diciembre. Derechos Reservados © 2013.

Menú

El acceso a esta tesis es restringido.